søndag den 22. august 2010

Latterligt twilight indlæg del 3(lånt fra min gsm)

Sindsygt Twilight indlæg del 3 x3 Jeg tror min besættelse af Twilight er ved at blive usund.. Eller min besættelse af Peter Facinelli.. Jeg har lige set Nurse Jackie fordi han var med.. Jeg så kun de stykker han var med i x3 OMG! Han var sjov *fnis*. Jeg syntes faktisk det var okay. Jeg tror det her bliver en vane.. Goffy syntes jeg skulle lave en officiel blog.. Men jeg er sikker på ingen vil læse den.. Den mindst læste blog EVER! Det faktisk utroligt jeg gider skrive.. Når intet rigtigt twilight i den her omgang ind til videre. Jeg fårstår ikke helt hvordan jeg kan læse Esmes historie IGEN og IGEN og vær gang blive overrasket. Og nej desvære er min Daggry lydbog ikke kommet D: WAHH!! Men har fået lagt Twilight over på min ipod. Og jeg har hørt Carlisles historie fortalt i bogen. I dag har jeg brugt på at glo nollede video´er på Youtube med klip fra twilight.. Så stenede jeg Twitter.. Vi er faktisk kommet videre med vores Volturi rs. Det blevet sjover x3 Pirat vampyren Felix er blevet smidt (ja det var Jane) ind i Sully´s værelse mens hun råsnavede med Aro. OMG hun flipper. I mens hun flipper griner aller andre.. Undtaget Marcus og Heidi. Men de er holdt op med at kysse, da Marcus ikke kunne få et ord ud af Heidi AFPRESNING! Jeg er ikke kommet videre i mit Twilight plakat mysterie . Ellers syndt. Goffy er gået heldt i Avatar mode(ikke de blå menesker). OG JEG HADER STADIG COSPLAY! Undskyld -.- De er bare uhyggelige... Lige som heste.. SIDESPOR!! Men den anden grund til at jeg har set Nurse Jackie er fordi jeg så en video dagbog som Facinelli optog backstage han er virkelig Funny har forfulgte en der ikke gad filmes... Okay sidespor.. Men det havde lidt med twilight. Jeg har set Twilight igen igen... Jeg er lidt bange for den danse scene der er lige i slutningen da hun besøger Cullens første gang. Men den slettede scene kommer altid ind i mit hoved den med at Esme og Carlisle står og snakker om hvor rigtig Bella er for Edward også kysse de x3.. Faktisk er Em og Rose de eneste der ikke har kysset i filmen. Wow.. Og de skulle havde det der "åbenlyse" forhold. SELV JAZZ OG ALICE HAR KYSSET! Jep.. Og Jacob har kysset både Bella og hendes datter(ikke i nu i filmene men det kommer). Jeg har læst en del Twilight meme´s(?) Et meme er en side med nogle spørgsmål som man så tegner et svar til x3. Der er faktisk en del Carlisle elsker og en del Bella hader. Hmm.. Måske skal vi lade Bella leve og bare dræbe Edward. Men jeg holder helt klart med Edward hvis han skal mod Jake. x3 . GO VAMPIRES! Okay Seth er sød :S IKKE I FILMEN! Jeg elsker at se slettede scener. Der er en genial en med Victoria der køre i bil og snakker om hende og James. Den er sød *fnis* Jeg tror jeg vil lægge nogle links ind til hvad for nogle ting jeg har snakket/skrevet om. Det utroligt hvis NOGEN læser det her. Måske skulle jeg lave en Blogspot. som om nogen alligevel vil læse det crap jeg skriver..
-Sjove klips jeg har set i dag *fnis*
http://www.youtube.com/watch?v=xixyK2d6qLY (Peter Facinelli´s video dagbog del 1)
http://www.youtube.com/watch?v=ARCNs8bDAYg (Peter Facinelli´s video dagbog del 2)
http://www.youtube.com/watch?v=YaOTsVzhodg (Sjov slettet scene fra New moon)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar