søndag den 26. september 2010

Mega usunde besættelser og Jennie Garth?

Jeg har fået en usund besættelse af Peter Facinelli. Og endnu værre jeg har fået en besættelse af hans kone Jennie Garth. Hvilket er ret underligt, jeg har aldrig været fan af tv serier. Men efter at havde set et par afsnit af det gamle 90210 kom besættelsen. Jeg har aldrig aldrig i mit liv tænkt så meget engelsk. Vil jeg tro. Ikke engang i engelsk timerne. Men de er et sødt par og det må i give mig ret i. Jeg læste om hvordan de "mødtes". Altså Jennie lavede en film af en art. Og det vil sige hun skulle vælge castet. Faktisk spillede hun selv med i den. Hun spillede pigen som havde en slags hemmelig affære med en mand. Men da manden stopper affæren bliver hun ret sur og for at gøre ham misundelig dater hun hans søn. Og gæt hvem sønnen er spillet af? Selvfølgelig Peter. Og hun har jo selv valgt ham ^^ Jeg er nok den eneste der syntes sådan noget er ret sødt ikke?
Men nu skal det hele ikke handle om dem. Selvom det ender det sikkert med. Ej jeg har læst 100 viser af Fan fictions altså selvfølgelig twilight. Men på en eller anden måde  er den gået ned så jeg er mega sur. Så i stedet har jeg nørdet Jennie Garth. Der fra kommer min yderst usunde besættelse. Wtf... Men når jeg læser dem. Jeg læser mest Esme&Carlisle fanfic´s og jeg tænker gang på gang "stakkelse Eddie" ja i mit hoved hedder han altså Eddie. Endnu en ting mit hoved præstere at gøre ved mig. Faktisk tror jeg at jeg har fundet en del ting som er meget usunde for mig. Alt fra computer spil til bøger. Jeg tror i virkeligheden bør jeg stå i et hjørne eller lave lektier døgnet rundt. Ellers for jeg de ekstremt usunde besættelser.
Når men skal nok skrive noget oftere hvis folk ønsker det x3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar