mandag den 27. september 2010

Fall from grace og twilight historie

Yeah.. Infernal udgiver ny cd, og den er gået over alle min forventninger!! Elsker den!! Men okay lover at der kommer noget twilight selvom min Infernal ånd er over mig!
Jeg har stadig "Nej hvor sødt" fra i går. Jeg bør virkelig stoppe med alt det der Jennie Garth, Peter Facinelli haløj. Jeg tror ikke man har godt af at blive stalket!! Måske bør jeg stalke Jackson Rathbone.. Han har det meget bedre af det en Peter&Jennie har x3.. Tror jeg!
Jeg fatter godt hvorfor det må være underligt at gå i skole som Jennie og Peters barn (især Lucca Bella).. Hvor nogle af ens klassekarmarat syntes ens far er "hot" måske andre syntes ens mor var det! Godt det ikke er mig!!
Jeg glæder mit til at se Eclipse igen! Og jeg glæder mig enormt meget til at se Braking Dawn! Som jeg først lige har fundet ud af udtales næsten som Done.. Jeg troede det var Down! Ups.. Teknisk fejl fra min geniale hjerne! Som ellers er yderst genial! Vil jeg tro. Men så vidt jeg ved er mine lære ikke helt enige.. Måske skulle man følge med i timen i stedet for at tænke på Twilight/og alt det andet min hjerne kan præstere i løbet af en dag!
^^ Billedet er et genialt billede jeg fandt på nettet. Jeg har min egen slutning på Twilight..
"Der var en gang en pige der hed Bella." i kender resten de forelsker sig de snaver osv.
"Edward så på mig med sine utroligt smukke øjne. "Bella jeg kan ikke holde dette ud mere" sagde han kort. "Hvad er der galt?" spurgte jeg febrilsk. "Jeg elsker Jacob langt højere.. Vi har haft en affære siden New moon" sukkede han. Jacob trådte frem. "Jeg elsker også dig Eddie skat" sagde han, ordene passede ikke i hans mund. Edward og Jacob løb væk til alska og levede lykkeligt og spiste mange pingviner!" SLUT!

Desvære er Steohanie homofob(hvordan staver man det?). Så det vil ikke ske..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar