torsdag den 30. september 2010

Hoved går i selv sving!! IGEN!

Yeah jeg tror nu mit hoved har fået sit eget liv.. Det er i hvert fald ud og rejse.. JEg tror den har været i Engeland eller USA da det snakker engelsk/amrikansk hele tiden!! Og ja jeg nørder stadig Jennie Garth.. MEn nu har jeg en grund! Vi skal nemelig spille en slags 90210 i skolen ^^ Det nice jeg gad godt være Kelly. Men okay det er der ikke stor chance for da mit hår er mellem blond/brunt.. Ingen kan sætte navn på det så det er Nobody hår ^^ Men jeg har blå øjne eller blå,grønne, grå øjne.. Jeg ser faktisk sjov ud
Jeg håber Robert for en pænere frisure i Breaking Dawn end i Twilight. Den ser ekstremt sjov ud i Twilight også lidt i New moon men de arbejder sig fremad mod en pæn frisure. Jeg tror jeg er den eneste der tænker at Edward bare er kønnere i mit hoved... Eller også falder jeg for lægen ^^ OGså selvom han nok er lidt ældre og ligemeget om han som skuespiller eller rolle har han en kone der passer perfekt!! FORBANDE LÆGE!
Men Coop er heller ikke slem. "Har du et crush på nogle på tv?" Svar: "Ja Dr. Cooper i Nurse Jackie.. Så jeg har ingen problemer.." Jennie Garth.
(90210)

Men eftersom jeg tror at Edwards hår aldrig bliver en succes skal de satse på Jaspers hår.. Måske også Emmetts. FAktisk passer kun 1 persons hår til beskrivlesen i bogen CARLISLE! Resten har små fejl.. Edward har faktisk en slags rødt hår og Emmett har krøller.. Og Jasper kan man ikke rigtigt beskrive. Og Esme har en lidt underlig farve.. Jeg kan ikke finde ud af hvad farve "karamel" er. Men Rose er rigtig.. FAktisk er der magne upser i twilight. Men okay de klare det ret godt ^^ Som om jeg kunne gøre det bedre (DET KUNNE JEG)
Ej elsker castet... 
SES!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar