søndag den 3. oktober 2010

KELLY TAYLOR KELLY TAYLOR!! KELLY TAYLOR!!

Endnu en gang har jeg lyst til at skrive om Jennie Garth.. Og Kelly Taylor- da det er Jennie Garths største rolle. Jeg syntes nu at Jennie Garth er en genial skuespiller men nu kan vi ikke komme uden om at min blog hedder noget med Twilight. Faktisk kunne Jennie og Lady Gaga(ja spørg ikke hvor det kommer fra) kunne være med i twilight.. De begge ret blege :D Men okay Lady Gaga slår Jennie. Men Jennie er ret bleg(når altså du har de rigtige billeder).. Har fundet nogle eksempler.. Gaga, Jennie og Robert.. Robert er der for at man kan se hvor bleg en twilight vampyr normalt er x3

(Yeah.. hvis du ser det gamle 90210 så ved du at Jennie er bleg)

Men altså jeg er ligeglad med folk ikke mener Jennie høre med. For det gøre hun.. Hun er sej nok til det.. x3 Ej elsker virkelig Jennie.. Ej Lady Gaga høre helt sikkert med. Det må man give mig ret i. 
Det er næsten lige blevet offentliggjort hvem der skal spille Denali. Jeg syntes det bliver interessant at se hvordan de spiller. Men nu glæder jeg mig også ekstremt til at se Breaking Dawn(ikke Down men Done). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar