lørdag den 16. oktober 2010

Suk og atter suk -.-'

Hey People.. Hvorfor  skrive hej når men kan skrive Hey??? Ej Down to the gorund.. Jeg kan som altid ikke vente til breking dawn og endelig har de jo klaret Denali og Renesmee(har jeg ikke nævnt det?) men altså jeg stener konstant opdateringer på twitter(Ja fra Peter F. men i ved jo godt at det fordi jeg er en sindsyg fan). Men jeg kommer alt for tit frem til en konklusion at der sker mere. Fx. den bog Stephanie har udgivet den 6. okt. imens jeg var helt uviden!! Så SUK! Men den kommer dog først på dansk i april(hvilket er min fødselsdag og det er 3 dage efter Jennie Garth som har fødselsdag den 3. april og jeg har den 5.. Vent det går ikke op.. 2 dage efter x3) Som er en slags baggrunds historie. Men jeg ved ikke præcis hvad den handler om men det noget med at hele Alices historie er med og den slags(jeg håber Esmes er med). Jeg har tænkt mig at lave en twilight quiz med en... SÅ MELD JER ENDELIG!! x3 Jeg vil nemelig være klogest.. Selvom jeg sikkert ikke er det :D Jeg har givet min bedste veninde trauma. Fordi jeg mindede hende om et billede af Zac Efron med fuld skæg og derefter fik hende til at huske Robert Pattinson med fuldskæg!! OG CENCUR I NEW MOON FOR RP UDEN TRØJE PÅ!! SKRIG!
(skræmmende ikke sandt?)

Så skriver jeg sener.. SEE YA!! I think..
(Hvorfor skriver jeg farvel??)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar