fredag den 1. oktober 2010

Tweetholic..

Yeah... Har haft en så kaldt "syge" dag ^^Så jeg har nørdet Twitter. Og en fra min klasse som og så var "syg" mener jeg har fået "Tweetaholic" tror jeg han kaldte det x3. Elsker Dr. Coop på twitter det genialt at de også har Coop på twitter især når han skriver med sig selv det vil sige når Peter skriver med Coop.
Endelig har du fundet denali castet. Jeg tror jeg bedre kan lide dem i mit hoved. Men okay alle undtaget Carlisle er pænere i mit hoved. Ej okay Esme ligner ret meget. Og Alice ligner også ret godt. Faktisk er der fler der ligner godt. Men der også en del klammere.
Jeg er ret træt. Måske skulle jeg droppe min ret så idiotiske besættelse. Men jeg kan ik. Jeg er ikke stært nok. Helt ærligt tænker jeg lige nu "Hvorfor er det så populært for kendte at stille op til priser og andet i undertøj?? Har set Mick Øgendal(staves), Peter Facinelli med mange flere.
(Ynglings sted i new moon)
Jeg har tænkt et par gange over det. Og det er kun i ganske særlige lejligheder!! Ej nu har jeg jo glemt hvad jeg havde tænkt på. Måske noget med at jeg burde følge med i "biologi".. Jeg har forfærdlig lyst til at skrive noveller og andet. Eller læser.. Læse er ikke dumt.. Faktisk smutter jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar